Aftenskoler, der modtager tilskud til undervisning m.v., fremsender snarest efter undervisningens start følgende oplysninger.
Oplysningerne vedrører deltagere i undervisning og studiekredsvirksomhed samt fleksible tilrettelæggelsesformer, der ikke er bosiddende i kommunen.
- Navn og Cpr. nr.
- Adresse og bopælskommune ved undervisningens start
- Holdnavn og start og slutdato for undervisningen
- Antal timer samt type af undervisning (Alment, handicap eller instrumental)
Listerne skal være delt op, så de er opdelt efter år. Det vil sige én liste for f.eks. efterår 2022 og én liste for forår 2023. Løber et hold ind i to kalenderår, skal timeantal for de to år være opdelt, da taksterne er forskellige hvert år.
Når der er indgået aftale med andre kommuner vedr. mellemkommunal refusion, skal der ikke sendes deltageroplysninger.
Pt. er der indgået aftale med følgende kommuner: Albertslund, Ballerup, Brøndby, Dragør, Egedal, Furesø, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Rødovre, Tårnby, Vallensbæk.
Send lister til Mellemkommunal refusion
Er du offentlig myndighed?
Er du offentlig myndighed, kan du sende listerne til mellemkommunal refusion via 'Digital post til Kultur og Fritid', som du finder i den røde kontaktboks eller via mail sikkerpost@herlev.dk.