Sommerferieaktiviteter

Når skoleåret slutter, venter spændende sommerferieaktiviteter i Herlev.

Herlev Kommune tilbyder hvert år et væld af spændende sommerferieaktiviteter. Aktiviteterne arrangeres i samarbejde med foreninger og institutioner, og er for skolebørn i alderen 6-16 år bosat i Herlev Kommune. Tilmelding sker på https://place2book.com/da/list/EM6907.

Hvis du har spørgsmål til billetsalg, ventelister, refusioner o lign. kan du kontakte Kultur og Fritid på 44 52 55 23 eller kulturogfritid@herlev.dk. Kontaktpersonerne på de enkelte aktiviteter kan kun svare på praktiske spørgsmål om de respektive aktiviteter.

Sommerferieaktiviteter 2021

Oversigten over sommerferieaktiviteterne for 2021 er klar i midten af april måned. Vær opmærksom på, at der kan ske ændringer i oversigten og i udbuddet af aktiviteter.

klik ind på www.sommeriherlev.dk for at se aktiviteterne. Klik på 'køb' ud for den enkelte aktivitet for at læse mere om aktiviteten. 

Den 2. juni om eftermiddagen tilkobles et køsystem til siden www.sommeriherlev.dk. Det betyder, at aktiviteterne først kan ses online igen fra den 3. juni 2021 kl. 10 når salget starter.  Du får først tildelt en plads i køen, den 3. juni kl. 10 - også selvom du klikker ind på siden før kl. 10.

Se liste over sommerferieaktiviteter.

 

Hest og pony - kun én plads pr. barn

For at flest børn får mulighed for at prøve kræfter med forskellige aktiviteter, kan der kun købes én plads pr. barn på alle Hest og pony holdene. 

Tilmelding og betaling

Tilmelding og betaling sker online via www.sommeriherlev.dk. Det er først muligt at købe aktiviteterne fra den 3. juni 2021 kl. 10. 

Du kan kun betale online. Du kan benytte Dankort, VISA, Visa Elektron, Master Card og Mestro.

Vejledning - sådan tilmelder du dig sommerferieaktiviteterne.

Sådan behandler vi dine data når du køber sommerferieaktiviteter

Her kan du læse hvordan vi behandler dine data når du køber sommerferieaktiviteter eller skriver dig på venteliste til en aktivitet.  

Læs her hvordan vi behandler dine data når du køber sommerferieaktiviteter.

Priser

Alle aktiviteter koster 70 kr. for en uges aktivitet.

 

Får jeg tilsendt en billet?

Når du har foretaget et køb modtager du først en købskvittering, derefter din billet. Begge dele sendes til den e-mail du har opgivet i købsprocessen med emnefeltet ”Kultur og Fritid, Herlev Kommune (Place2book)” – klik på linket i mailen for at få dine billetter.

Når du møder op den første dag, skal du medbringe billetten enten i papir eller i elektronisk form, og aflevere den til instruktøren. Instruktørerne får også tilsendt deltagerlister, som de tjekker når aktiviteten går i gang.

OBS: Modtager du ikke en kvittering på dit køb/og eller dine billetter, bedes du kontakte Kultur og Fritid på kulturogfritid@herlev.dk eller 44 52 55 23.

Tilmelding til venteliste

Hvis aktiviteten er udsolgt, har du mulighed for at tilmelde dig en venteliste. Du kan ikke blive skrevet på venteliste ved at kontakte os pr. mail eller telefon. Tilmelding til venteliste sker i tilmeldingssystemet på www.sommeriherlev.dk og skal gøres på den/eller de aktiviteter du ønsker at stå på venteliste til.

OBS: Ventelisterne fungerer på den måde, at når der frigives en plads på ventelisten, så får alle der står på ventelisten besked på den mail de har angivet i købsprocessen, og det er herefter først til mølle.

Du får altså besked om, at der er ledige billetter på en aktivitet, men pladsen er først din, når du har købt og betalt den.

Du modtager en kvittering på at du er tilmeldt ventelisten. Du skal kun tilmelde dig venteliste én gang, selvom du evt. ønsker mere end én plads på aktiviteten.

Kan en aktivitet blive aflyst?

Ja, hvis der er for få tilmeldte på et hold, oprettes aktiviteten ikke.

Ligeledes kan aktiviteten blive aflyst, hvis der opstår sygdom hos instruktøren.

Der vil blive sendt en aflysningsmail ud til den e-mailadresse, der er skrevet på i forbindelse med tilmeldingen, og pengene vil blive refunderet.

Hvis jeg bliver forhindret i at deltage

Kontakt os på kulturogfritid@herlev.dk hvis dit barn bliver forhindret i at deltage.

På den måde kan pladsen gå til en anden.

Hvis du ønsker pengene refunderet, skal afbud ske senest to uger før aktiviteten starter.

Bliver du forhindret i at deltage, når aktiviteten er gået i gang, skal I give besked til instruktøren.

Hvad gør jeg, hvis jeg har købt plads på en forkert aktivitet

Hvis du har købt en plads på en forkert aktivitet, kan du få refunderet dit køb op til en uge efter købet. Du skal kontakte Kultur og Fritid på Kulturogfritid@herlev.dk for at få refunderet dit køb. I mailen bedes du oplyse os om: 

  • Hvilken aktivitet du ønsker at refundere
  • Barnets (eller børnenes) navn
  • Navnet på den forældre/værge der har købt aktiviteten
  • Antallet af pladser du ønsker at refundere på aktiviteten  

Skal aldersgrænserne overholdes?

Ja, aldersgrænserne for de enkelte aktiviteter skal overholdes - både af hensyn til de andre børn, instruktørerne og barnet selv.

Kan jeg købe flere pladser på samme aktivitet i samme køb?

Ja, det er muligt at købe 2 pladser på hver aktivitet af gangen.

Det er derfor vigtigt, at du udfylder deltager og købsinformationen korrekt, så informationen fremgår korrekt på deltagerlisterne.

Deltagelse sker på eget ansvar

Herlev Kommune har ikke ansvarsforsikring, der dækker ved ulykkestilfælde. Det er således på eget ansvar at deltage i sommerferieaktiviteterne.

 

Kontaktoplysninger

Hvor kan jeg få mere information? Ring på tlf. 44 52 55 23, 44 52 55 20, 44 52 55 33 eller 44 52 60 21 for yderligere information. Eller send en mail til kulturogfritid@herlev.dk

Hvis din forening vil deltage med en aktivitet

Hvis din forening har lyst til at byde ind med en aktivitet, kan I maile til kulturogfritid@herlev.dk for at høre mere om mulighederne (Tilmeldingsfristen er den 1. marts 2021).

Kultur og Fritid

Herlev Bygade 90
2730 Herlev
44 52 70 00
kulturogfritid@herlev.dk