Kontakt Herlev Kommune
Herlev Kommune
Herlev Rådhus
Herlev Bygade 90
2730 Herlev
Tlf: 4452 7000
Telefontid: mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00
Borgerservice
Åbningstider (kun mod tidsbestilling)
Mandag: 09.00 - 14.00
Tirsdag: 09.00 - 14.00
Onsdag: 09.00 - 14.00
Torsdag: 13.00 - 18.00
Fredag: 09.00 - 14.00
Bestil tid i Borgerservice her
Kontakt Borgerservice
Du kan kontakte Borgerservice på telefon 4452 7060 mandag til fredag kl. 9 - 14. Her kan du også få hjælp til at bestille en tid til et personligt møde.
Du kan også skrive til Borgerservice via Digital Post med spørgsmål om MitID, sundhedskort, lægeskift, indrejse til Danmark, CPR registrering mv.
Send Digital Post til Borgerservice.
Bestil tid til personligt fremmøde
Hvis du gerne vil besøge os, skal du bestille tid i Borgerservice her.
Når du møder op til en aftalt tid
Meld din ankomst ved standeren, som står ved hovedindgangen.
Adresse
Herlev Rådhus
Herlev Bygade 90
2730 Herlev
Nyttig viden om emner i Borgerservice:
- Pas og kørekort – læs mere på borger.dk
- NemID – læs mere på nemid.nu (løb aldrig tør for nøgler med NemID nøgleapp)
- Flytning – anmeld flytning på borger.dk
- Sundhedskort – bestil nyt på borger.dk
- Indrejse til Danmark - Kontakt Folkeregistrering via Digital Post og oplys navn, telefonnummer og indrejsedato. Du vil herefter blive kontaktet hurtigst muligt. Send Digital Post til Folkeregister
- CPR registration - Send an e-mail with your name, phone and date of entry to folk@herlev.dk. Herlev municipality will contact you as soon as possible.
- Kørelærere og elever tilknyttet Herlev – Aflever og hent ansøgningsmateriale i Borgerservice mandag til fredag i åbningstiden. Det forventes, at der vil være ca. en uges sagsbehandlingstid.
Jobcenter og sociale ydelser
Det er ikke muligt at møde op på rådhuset, med mindre du har en aftale.
Skal du tale med din sagsbehandler, skal du kontakte vedkommende på telefon eller mail. Har du ikke kontaktoplysningerne på din sagsbehandler, kan du kontakte jobcentret.
Jobcenter
Kontakt jobcentret mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 8600 eller via Digital Post.
Send Digital Post til jobcentret
Jobbutikken
Kontanthjælpsmodtagere, der skal melde sig ledig, skal henvende sig i jobbutikken personligt i åbningstiden mandag-fredag 9-14 og torsdage 13-17.
Tidsbestilling er ikke nødvendigt.
Dagpengemodtagere skal i alle tilfælde af- og tilmelde sig ledighed på jobnet.dk
Kontanthjælp, økonomisk hjælp, pension m.v.
Kontakt os mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 8651 eller via Digital Post.
Har du spørgsmål om udbetaling af ældrecheck, førtidspension, helbredstillæg, eller begravelseshjælp mv. kan du kontakte den ansvarlige Ydelsesafdeling via Digital Post.
Send Digital Post til Ydelse til pensionister og førtidspensionister
Udbetaling af sygedagpenge
Kontakt os mandag til fredag fra kl. 09.00 - 12.00 på telefon 4452 8678 eller via Digital Post.
Send Digital Post til Sygedagpenge Udbetaling
Boliganvisning
Det er ikke muligt at møde op på rådhuset, med mindre du har en aftale.
Kontakt Boliganvisningen mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 7019 eller skriv til Boliganvisningen, hvis du har spørgsmål til ansøgningen om bolig eller evt. klager vedr. din bolig.
Andre nyttige telefonnumre
På nedenstående telefonnumre vil du bliver guidet videre:
- Hjemmehjælp, plejeboliger og hjælpemidler – 4452 6292
- Dagtilbud og skole – 4452 7110
- Sundhedsplejen – 4452 6091
- Børne-, unge- og familierådgivningen – 4452 7129
- Teknik og Miljø – 4452 6400
- Tandplejen – 4452 7100
- Familiebehandling Kernen – 29 11 78 66
- Dildhaven/ X-gruppen – 29 37 10 32