Dagpengemodtagere skal selv booke samtaler

Dagpengemodtagere skal selv booke samtaler i jobcentret. Læs mere om, hvordan du booker en samtale.

For at booke en samtale skal du ind på ’min side’ på jobnet.dk. Det vil fremgå med en vejledende dato på 'min side', hvornår du skal booke næste samtale i jobcentret.

De eneste samtaler, du ikke selv skal booke, er fællessamtalerne mellem jobcenter, a-kasse og dig. Du vil få en indkaldelse fra jobcenteret til fællessamtalerne.

Når du bestiller en tid til en samtale, skal du altid vælge den rådgiver, som er tilknyttet din a-kasse. Det vil fremgå af hjemmesiden, når du booker samtalen.

Hvis du har svært ved at finde en tid, så kontakt Jobcenter Herlev på tlf.: 44 52 86 00.

Hvis der opstår tekniske udfordringer, kan du kontakte Jobnet.dk-supporten på tlf.: 70 15 20 30.

Jobcenter

Herlev Bygade 90