Indkøbs- og udbudsstrategi

Læs om hvordan Herlev Kommunes indkøb foregår og hvordan vores indkøbspolitik er.

Herlev Kommunes udbud og indkøb foregår i et koordineret samarbejde mellem fagområderne og Analyse, Indkøb og Udbud under Center for IT, Personale og Økonomi.

Herlev Kommunes Udbuds- og indkøbsstrategi er vedtaget af Kommunalbestyrelsen i februar 2017. Den fastlægger rammerne for kommunens indkøb af varer, tjenesteydelser samt bygge- og anlægsarbejder. Ligeledes har Kommunalbestyrelsen vedtaget, hvordan Herlev Kommune konkurrenceudsætter indkøb under de lovpligtige tærskelværdier. Du finder dokumenterne nederst på siden.

Nederst på siden finder du Herlev Kommunes standardbetingelser og tomgangsregulativet, som er gældende for leverandører til Herlev Kommune.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Analyse- og indkøbschef Mogens Mosegaard Nielsen på mail eller tlf. 4452 6015.

Analyse, Indkøb og Udbud

Herlev Bygade 90
2730 Herlev
4452 6015
udbud@herlev.dk

Åbningstider
Mandag 09:00  - 14:00
Tirsdag 08:00  - 14:00
Onsdag 09:00  - 14:00
Torsdag 09:00  - 17:00
Fredag 09:00  - 14:00
Lørdag  -
Søndag  -