Indkøbs- og udbudsstrategi

Læs om hvordan Herlev Kommunes indkøb foregår og hvordan vores indkøbspolitik er.

Når Herlev Kommune indgår indkøbsaftaler sker det i et tæt samarbejde mellem fagområderne og indkøbsfunktionen.

Herlev Kommunes Indkøbs- og udbudsstrategi blev vedtaget af Kommunalbestyrelsen i december 2023. Den fastlægger rammerne for kommunens indkøb af varer, tjenesteydelser samt bygge- og anlægsarbejder.

Indkøbs- og udbudsstrategien beskriver, hvordan Herlev Kommune metodisk arbejder og gennemfører indkøb og udbud, der inden for kommunens økonomiske ramme understøtter såvel grøn, socialt som kvalitetsmæssig bæredygtige indkøb. Derudover beskriver strategien principperne for, hvordan der indgås aftaler, og ansvarsfordelingen mellem de fagområder, der har behov for indkøb og indkøbsfunktionen.

Nederst på siden finder du Herlev Kommunes Indkøbs- og udbudsstrategien samt kommunens standardbetingelser, som er gældende for leverandører til Herlev Kommune.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte indkøbschef Flemming Hansen på HK55724@herlev.dk eller tlf. 2148 6909.

Analyse, Indkøb og Udbud

Herlev Bygade 90

2730 Herlev
4452 6015
udbud@herlev.dk

 
Åbningstider
Mandag 9-14
Tirsdag 9-14
Onsdag 9-14
Torsdag 9-14
Fredag 9-14