Herlev Kommune ønsker at styrke dialogen med eksisterende og potentielle leverandører. Derfor inviteres alle interesserede virksomheder til udbudsbazar den 28. maj 2025.
Hvad får du ud af at deltage?
- Unik indsigt i kommende indkøb og udbud for 2025, fx:
- Diverse ad hoc håndværkeraftaler
- Koncessionsaftale af Rideskolen
- Taxa-udbud
- Tilgængelighedsanalyse af letbanen
- Renovering af cykelstier og mindre veje
- Forståelse for Herlev Kommunes Indkøbs- og udbudsstrategi.
- Information om de krav, vi stiller til leverandører - herunder krav til bæredygtighed.
- Inspiration til bæredygtighed i tilbudsgivning fra Erhvervshus Hovedstaden.
- Mulighed for at møde kommunens medarbejdere og stille spørgsmål.
Praktisk information:
- Dato og tid: Onsdag den 28. maj 2025 kl. 14.30-16.30
- Sted: Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev
- Tilmeldingsfrist: Onsdag den 21. maj 2025 kl. 12.00
Tilmelding: Arrangementet er gratis, men husk at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Program
14.15 Registrering og kaffe
14.30 Velkomst
v/ Borgmester Marco Damgaard
14.40 Sådan samarbejder Herlev Kommune med private leverandører
v /Leder af Indkøb og Udbud, Flemming Hansen
- Hvordan bliver man leverandør til kommunen og hvilke krav og forventninger har kommunen til leverandører?
- Hvordan forventer kommunen, at leverandører arbejder med bæredygtighed, og hvad betyder det, når man vil være leverandør?
14.55 Herlev Kommunes igangværende og kommende udbud samt større indkøb
v/Leder af Indkøb og Udbud, Flemming Hansen; leder af Byggeri, Kristine Sporring; og leder af Grønne områder og Mobilitet, Mathias Skinbjerg-Holm
15.15 Hvordan kan man tænke bæredygtighed ind i tilbudsgivning?
v/ Erhvervshus Hovedstaden
15.30 Bazar: Få en snak med kommunen og Erhvervshus Hovedstaden
- Besøg de forskellige stande:
- Byggeri
- Indkøb og Udbud
- Grønne områder og Mobilitet
- Comdia - kommunens digitale udbudsplatform
16.30 Tak for i dag
Spørgsmål?
Kontakt erhvervskonsulent Marie Haenschke
mail: marie.haenschke@herlev.dk
tlf.: 21 55 77 70