julelukket_hentet fra colourbox.dk

Herlev Rådhus er lukket mellem jul og nytår

Borgerservice og øvrig borgerbetjening på Herlev Rådhus vil være lukket fra fredag den 21. december kl. 14.00 til onsdag den 2. januar (bemærk: onsdag er lukket for personlige og telefoniske henvendelser).

Torsdag den 3. januar er rådhuset igen åbent med normale åbningstider (Borgerservice: Kl. 09.00-15.00 og 15.30-18.00, resten af rådhuset: Kl. 09.00-15.00 og 15.30-17.00).

 

Ekstraordinært åbent for telefoniske henvendelser vedr. manglende udbetaling af ydelser

Borgere, der ved en fejl ikke har fået udbetalt deres månedlige ydelser, kan torsdag den 27. december og fredag den 28. december mellem kl. 09.00 og kl. 10.00 ringe på følgende telefonnummer 20 42 99 76, så pengene kan blive overført via Nemkonto.

 

Har du akut behov for hjælp, finder du diverse akutnumre (HOFOR, politi, vejbelysning, miljøuheld, krisetelefon, m.m.) her.