Herlev Rådhus er lukket

Lukningen er en følge af regeringens tiltag for at begrænse spredningen af corona-virus.

Telefonerne er åbne mandag til fredag klokken 9-14.

Generelle henvendelser - 44 52 70 00
Henvendelser til Borgerservice – 44 52 70 60
Kontanthjælp m.m. - 44 52 86 51
Er du er blevet arbejdsløs, skal du melde dig ledig på 44 52 86 00

Ring til pladsanvisningen

Borgerservice på Rådhuset

Borgerservice fortsætter det administrative arbejde.

Du er velkommen til at ringe på telefon 44 52 70 60 - for eksempel om pas eller nøglekort. Borgerservice kan bestille en tid for dig, hvis det er nødvendigt.

Telefonerne er åbne mandag til fredag 9-14.

Løb aldrig tør for nøgler med NemID nøgleapp

Nyttig viden om emner i Borgerservice:

  • Pas og kørekort – læs mere på borger.dk
  • NemID – læs mere på nemid.nu
  • Flytning – anmeld flytning på borger.dk
  • Sundhedskort – bestil nyt på borger.dk
  • Indrejse til Danmark - Send en mail med navn, telefonnummer og indrejsedato til folk@herlev.dk. Du vil herefter blive kontaktet hurtigst muligt.
  • CPR registration - Send an e-mail with your name, phone and date of entry to folk@herlev.dk. Herlev municipality will contact you as soon as possible.
  • Kørelærere og elever tilknyttet Herlev – Aflever ansøgningsmateriale i postkassen ved hovedindgangen til rådhuset. Du vil få direkte besked om, hvornår du kan afhente materialet i Borgerservice igen. Det forventes, at der vil være ca. en uges sagsbehandlingstid