Herlev Rådhus er lukket

Lukningen er en følge af regeringens tiltag for at begrænse spredningen af corona-virus.

Du kan ringe, men kun, hvis din henvendelse er akut og ikke kan vente. Telefonerne er åbne mandag til fredag klokken 9-14.

Generelle henvendelser - 44 52 70 00
Akutte henvendelser til Borgerservice – 24 91 99 97
Kontanthjælp m.m. - 44 52 86 51
Er du er blevet arbejdsløs, skal du melde dig ledig på 44 52 86 00

Borgerservice på Rådhuset

Borgerservice, herunder boliganvisningen har lukket for fysisk fremmøde, men fortsætter det administrative arbejde.

Akut - for eksempel pas eller nøglekort: Hvis din henvendelse er akut og ikke kan vente f.eks. bestilling af pas eller nyt nøglekort til NemID, er du velkommen til at ringe på telefon 24 91 99 97. Borgerservice kan bestille en tid for dig, hvis det er nødvendigt.

Du kan ringe, men kun, hvis din henvendelse er akut og ikke kan vente. Telefonerne er åbne mandag til fredag 9-14.

Nyttig viden om emner i Borgerservice:

  • Pas og kørekort – læs mere på borger.dk
  • NemID – læs mere på nemid.nu
  • Flytning – anmeld flytning på borger.dk
  • Sundhedskort – bestil nyt på borger.dk
  • Indrejse til Danmark - Send en mail med navn, telefonnummer og indrejsedato til folk@herlev.dk. Du vil herefter blive kontaktet hurtigst muligt.
  • CPR registration - Send an e-mail with your name, phone and date of entry to folk@herlev.dk. Herlev municipality will contact you as soon as possible.

 

Se også:
Ingen besøg på plejecentre og botilbud
Skoler og daginstitutioner holder lukket 
Kultur- og idrætsinstitutioner er lukket
 

Bemærk også, at genbrugsstationen kun er åben med nødberedskab for affald fra erhvervslivet. I weekenden er der lukket.