herlev_raadhus

Åbningstider på Herlev Rådhus under coronavirus

For at begrænse spredningen af coronavirus har Herlev Rådhus har kun åbent for personligt fremmøde, hvis du har en aftale.

Kontakt Borgerservice

Der er fortsat restriktioner, når du besøger Borgerservice, så corona-smitten ikke bluser op. Det betyder, at du skal bestille en tid i forvejen for personlig betjening, inden du møder op på rådhuset.

Åbningstider for personlig henvendelse (kun med tidsbestilling) på rådhuset: 

  • Mandag: 09.00 - 14.00
  • Tirsdag: 09.00 - 14.00
  • Onsdag: 09.00 - 14.00
  • Torsdag: 13.00 - 18.00 
  • Fredag: 09.00 - 14.00 

 

Telefontid: mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00

Bestil tid i Borgerservice her

Når du møder op til en aftalt tid

Vi henstiller til at du spritter hænder, når du ankommer til Borgerservice og at I ikke møder flere personer op end nødvendigt. Du skal melde din ankomst ved standeren, som står ved hovedindgangen.

Blive hjemme, hvis du har symptomer

Hvis du har symptomer på Covid-19 må du ikke møde op i Borgerservice. Meld hurtigst muligt afbud til en aftalt tid, så en anden kan få glæde af din tid. Der er et link til afbud i den bekræftelsesmail/sms du har modtaget. Du har selvfølgelig mulighed for at kontakte os telefonisk, hvor vi vil hjælpe dig bedst muligt.

Telefonisk kontakt med Borgerservice

Du har også mulighed for at kontakte Borgerservice på telefon 4452 7060 mandag til fredag i åbningstiden. 
Her kan du også få hjælp til at bestille en tid til et personligt møde.
 

Kontakt Ydelser (kontanthjælp, enkeltydelser mv.), Pension, Udbetaling af sygedagpenge samt Bolig

Det er ikke muligt at møde personligt op på rådhuset. Du kan komme i telefonisk kontakt med de forskellige teams i rådhusets åbningstid:

  • Ydelse og pension: mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 8651
  • Udbetaling af sygedagpenge: Mandag til fredag fra kl. 10.00 - 12.00 på telefon 4452 8678
  • Bolig: mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 7019

 

Hvis det skønnes nødvendigt, vil du få en tid til et personligt fremmøde.
 

Kontakt Jobcenter

Det er ikke muligt at møde personligt op på rådhuset, med mindre du er indkaldt til en samtale.

Er du blevet arbejdsløs og skal melde dig ledig, skal du kontakte:

  • Jobbutikken: mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 5666.

Skal du tale med din sagsbehandler, skal du kontakte vedkommende pr. telefon eller pr. mail. Har du ikke kontaktoplysningerne til din sagsbehandler, kan du ringe til:

  • Jobcenter: mandag til fredag kl. 9.00 - 14.00 på telefon 4452 8600.

 

Nyttig viden om emner i Borgerservice:

  • Pas og kørekort – læs mere på borger.dk
  • NemID – læs mere på nemid.nu (løb aldrig tør for nøgler med NemID nøgleapp)
  • Flytning – anmeld flytning på borger.dk
  • Sundhedskort – bestil nyt på borger.dk
  • Indrejse til Danmark - Send en mail med navn, telefonnummer og indrejsedato til folk@herlev.dk. Du vil herefter blive kontaktet hurtigst muligt.
  • CPR registration - Send an e-mail with your name, phone and date of entry to folk@herlev.dk. Herlev municipality will contact you as soon as possible.
  • Kørelærere og elever tilknyttet Herlev – Aflever og hent ansøgningsmateriale i Borgerservice mandag til fredag fra kl. 9-14. Det forventes, at der vil være ca. en uges sagsbehandlingstid.
     

Andre nyttige telefonnumre

På nedenstående telefonnumre vil du bliver guidet videre:

  • Hjemmehjælp, plejeboliger og hjælpemidler – 4452 6292
  • Dagtilbud og skole – 4452 7110
  • Sundhedsplejen – 4452 6091
  • Børne-, unge- og familierådgivningen – 4452 7129
  • Teknik og Miljø – 4452 6400
  • Tandplejen – 4452 7100
  • Familiebehandling Kernen – 29 11 78 66
  • Dildhaven/ X-gruppen – 29 37 10 32