Forside | Kontakt

Kontakt

Find rådhusets åbningstider, (mail)adresser, telefon- og sagsbehandlingstider, svarfrister og sagsbehandlingstider

Herlev Rådhus, Herlev Bygade 90, 2730 Herlev
Tlf. 44 52 70 00

Borgerservice

Resten af rådhuset

Mandag Kl. 9.00 - 14.00
Kl. 9.00 - 14.00
Tirsdag Kl. 8.00 - 14.00
Kl. 8.00 - 14.00
Onsdag Lukket
Torsdag Kl. 9.00 - 15.00 og 15.30 - 18.00
Kl. 9.00 - 15.00 og 15.30 - 17.00
Fredag Kl. 9.00 - 14.00
Kl. 9.00 - 14.00
Lukkedage Rådhuset har lukket den 1. maj, dagen efter Kr. himmelfartsdag, Grundlovsdag og mellem jul og nytår (inklusiv den 24. og 31. december).

Åbningstider for Sundhedscentret - Herlev Bygade 30, 2., 2730 Herlev

Særlige telefonnumre og telefontider

  • Akut hjælp - find kontaktinformationer vedr. vand, kloak, belysning, politi, alarm 112, krisetelefon, offerrådgivning, rådighedsvagt vedr. børn, og miljøuheld.

  • Visitationen, Omsorg og Sundhed - alle hverdage (undtagen onsdag) mellem kl. 9.00 og kl. 14.00.

Svarfrister og sagsbehandlingstider

Svarfrister for skriftlige henvendelser til rådhuset

Ekspeditionstiden ved skriftlige henvendelser til rådhuset må højst være 10 arbejdsdage. Hvis vi ikke kan overholde ekspeditionstiden på 10 arbejdsdage, skal du som borger eller virksomhed have et kvitteringssvar med oplysning om, hvad det endelige svar beror på, og hvornår det kan forventes. Med "skriftlig henvendelse" menes et brev eller en mail.

Øvrig kontakt

Sidst opdateret 15/06 2018

Send ikke personfølsomme eller fortrolige oplysninger via mail

Vær opmærksom på, at hvis du skal sende fortrolige eller personfølsomme oplysninger - fx CPR-nummer, oplysninger om indtægts-, formue- samt helbredsforhold - skal indholdet krypteres og signeres, så dine personlige oplysninger ikke kan misbruges.

Læs hvordan du sender sikker post.
Kontakt databeskyttelsesrådgiver (DPO) Daniel Bach: dataraadgiver@herlev.dk, tlf. 23 99 05 19.

Digital Post

Digital Post

Husk at tjekke din digitale post for beskeder fra det offentlige.
Log på digital post her.