
Virksomhedsinformation til arbejdsgivere
Læs hvordan du kan rekruttere gennem jobcenteret. Du kan også læse om mulighederne for at leje bolig gennem kommunen.
Herlev Kommune har et række tilbud og informationer, som kan være til stor gavn for dig som arbejdsgiver.
Rekrutter gennem jobcenteret
I linket nedenfor, kan du klikke dig til information om følgende områder:
- Søg og annoncer efter medarbejdere: Rekruttering, Jobnet, Workindenmark, m.m.
- Udvid mulighederne for at finde medarbejdere: Virksomhedspraktik, Løntilskud, fleksjob, m.m.
- Få hjælp ved medarbejderes sygdom og handicap: Anmeldelser af og refusion for sygefravær, Mulighedserklæring, Opfølgning på langvarige sygemeldinger, m.m.
- Få hjælp til opkvalificering af medarbejdere: Opkvalificering, Jobrotation, EVU, FVU, OBU, m.m.
- Rådgivning ved afskedigelser og partnerskabsaftale: Arbejdsfordeling, Partnerskabsaftale, m.m.
- Øvrige: Hovedstadens rekrutterings Service
Læs om ovenstående emner og hent faktaark til virksomheder her
Søg bolig gennem kommunen
Medarbejdere i virksomheder beliggende i Herlev Kommune har mulighed for at søge bolig gennem den kommunale boliganvisning.
Både ansøger og en evt. medansøger skal have en fast stilling på minimum 30 timer om ugen. Vi har pt. ledige lejligheder på over 100 m2.
Læs mere om mulighederne og hvordan du ansøger
Hvis du har spørgsmål kan du kontakte Team Bolig på telefon
44 52 70 19 eller på bolig@herlev.dk